2012. január 27., péntek

Melyik a legszebb kendő?

Print


Kiváncsi vagyok, melyik szerintetek a legszebb eddig kiadott kendő? 
Milyen: egyszinű? csikos? mintás? inverz kétoldalas?
Január végéig szavazhattok az oldalsávban, de közben is irhattok ide kommentben, e-mailben vagy a Facebookra konkrét kendőt is ami számotokra a legeslegszebb 


(ez a közvélemény-kutatás 1. köre, ha leszűkitettük a lehetőségeket egyfélére, mint pl. mintás, akkor jöhetnek a konkrét kendők: márkák, tipusok... Kiváncsi vagyok, lesz-e olyan kendő, ami kiemelkedően magas szavazatot kap majd. 
A 2. fordulója a szavazásnak február elején lesz, addig is, de akkortól pláne lehet konkrét kendőket nevezni)


(beállitottam a Facebookon is szavazást, remélem, sikeresen, ilyet még sosem csináltam, ha gondod lenne az ottani szavazással, szólj, még nagyon zöldfülű fbs vagyok)

Nincsenek megjegyzések: