2010. január 12., kedd

Képkereső

Sokszor jól jön ha tudjuk, hol bukkanhatunk egy-egy hordozó fotójára (akciósra pl.)

Nem könnyű pár kendőt becserkészni és fotót találni róluk -még akkor sem, ha nem a legújabb modellekről van szó.

Segítségképpen felsorolom azokat a helyeket ahol én szoktam keresni -és a legtöbb esetben találni is- fotókat.

(a lila szavakra kattintva jönnek elő a linkek)
  • Angies Kleiderschrank: Tragetuch Galerie: márka szerint vagy szókeresővel kikeresve. Itt sok hasznos hordozós információ is van németül.
  • Keresőprogramok -én ezt szoktam használni: itt van olyan opció hogy csak fotótalálatokat hoz ki (!)-könnyebb keresni, de sokszor azért érdemes megnézni a linktalálatokat is ;)
  • The Babywearer (TBW) fóruma -itt van rengeteg topik, sok akciós képet raknak be különböző gyűjtőtopikokba vagy ha vki örül annak hogy megérkezett a kendője. Lehet szókeresni és van amúgy galéria is,de ott töredéke van fent azoknak a fotóknak amikre rákershetünk a fórum részen. Angol nyelvű fórum, de sokszor találhatunk kendőket német nevükön is akár (pl. Nino safran-honig avagy Nino safran-honey)
  • Natural Mamas fórum -szintén angol nyelvű, ámde brit oldal, lényegében olyan, mint a TBW (keresni is úgy lehet képet), viszont mivel brit így más kendők a közkedvencek, jó eséllyel találhatunk olyanról is fotót itt, amiről esetleg TBW-re nem tettek. De sok az átfedés is.
  • Stillen und Tragen német fórum: na ez kakukktojás mert itt nem szoktam keresni: nem is regisztráltam, mivel sajnos nem beszélek németül :( Erről így bővebb információt nem is tudok adni, sosem próbáltam ezt a fórumot sajnos.
  • Ellevill fóruma: itt természetesen csak Ellevill kendőkről van szó és fotó, de abból jó sok, érdemes ellátogatni ha ilyesmit keresel ;) A fórum felépítése olyan mint az előbb említett fórumoké, ez is regisztrációhoz kötött (bár azt nem tudom, a topikokat regisztráció és bejelentkezés nélkül mennyire engedi nézni)
  • esélyes egy-két hordozót a Flickr-n is megtalálni, de mivel ez alapvetően fotómegosztó oldal és nem kifejezetten hordozós, így azért nem olyan nagy a hordozós fotók kínálata, de a keresővel könnyen és gyorsan ellenőrizni lehet, van-e a keresett hordozóról fotó itt
  • nem lehet kihagyni az ebayt sem, ami egy aukciós oldal, német és mivel ott nagy divatja van, így itt van külön hordozókendő részleg sok-sok aukcióval -ezek közt a legtöbb kendő Didymos márkájú, ritkaságok ritkábban vannak, de volt már olyan kendő amiről értékelhető fotót csak itt találtam.
  • és persze itt a blogban is próbáltam jópár fotót összerakni a különböző márkák szerint

Nincsenek megjegyzések: