2010. január 16., szombat

Kérdőív

Kíváncsi voltam, milyen, így készítettem egy kérdőívet hordozós témakörben, itt található:
***
***
Ha van kedved, töltsd ki kérlek :)
Névtelen: sem a kérdőíven nem jelenik meg a neved, de még én sem látom ki töltötte ki.
És egy megjegyzés: ugyan a kérdőívnél is leírom, de itt is -ez az első kérdőív amit készítettem és biztos nem tökéletes, elnézést a hibákért!
A kiértékelést felrakom a blogra amint meglesz -hátha hasznos és érdekes lesz másoknak is.
Ha kitöltöd, köszönöm!

3 megjegyzés:

Zsuzska írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Zsuzska írta...

az utolsó kérdésért ejnyebejnye... eddig azt hittem, hogy nincs olyan kendő, amit az álomtündértől kérnék, mert a mostani állomány szinte tökéletes... és valamiért a JPMB-t írtam, és azóta is azt nézegetem és álmodozom róla. Ejnye! Most kénytelen vagyok másra gondolni ;) pedig 1 hónapja sincs, hogy kaptam két kendőt is...
Kölyök

ah a törlés véletlen volt...

Családanyu Viki írta...

Zsuzska, ne haragudj, nagyon sajnálom :o Csukd csak be azt a jpmbb oldalt és máris jobb lesz, ugye?...
hordozóból amúgy sosem elég, rövid az az idő amíg eleget lehet hordozni -ki kell használni ;-)