2010. augusztus 5., csütörtök

Táskapántkötés (onbag)

Manapság már többen is készítenek csodás hordozós táskákat. Sok esetben a táska pántja megkötős, így biztosítható hogy vállon és háton is használható legyen.
Még nem olyan régóta hordoztam mikor vettem egy onbag-szerűt én is, de sokáig bizony fogalmam sem volt, hogyan is lehetne megkötni a pántját: maradt a sima csomó, amivel persze tökéletesen használható volt, ugyanakkor mikor kipróbáltam pár más csomózást is rájöttem, milyen sokoldalú tud lenni egy ilyen táska ;)
Véletlenül bukkantam egy ugyan nem hordozós hanem sima pelenkázós táska videójára: a közös mégis az hogy ennek is kötözős a pántja, és remek csomózási technikákat láthatunk, így felrakom minden jelenléegi és leendő onbag vagy egyéb hordozós táska tulajdonosnak :)

(aztán ha lesz időm kipróbálom én is ezeket a kötéseket az onbagemmel és lefotózom, felrakom)

elnézést a videók kilógásáért, ez a választható legkisebb videó-szélesség méret, nem tudok mit csinálni :(



És akkor részletesebben az egyes pántkötésekről:
(az alábbi videókon szereplő táska méretei: 28*33*4 cm)

Az övtáska-kötés:
(kisebb táskákhoz vagy hordozós övtáskához)


Dupla csomós verzió: ez lényegében két csúszócsomó -fotó itt

A csomózásról is brossúra és egyéb alternatív megkötési ötletek

Rövidpántos -kézitáska- kötés:


Hátizsák-kötés:
(érdekességképpen, a hordozós táskák hátizsákká alakítása másmilyen)

Onbag hátizsák-viselete (1. verzió) it látható fotón -lap bal alsó része

Onbag fotók a NaturalMamas fórumon

Nincsenek megjegyzések: