2010. augusztus 19., csütörtök

Már több mint 2...

...azaz két éve irogatom ezt a blogot :)
Jó sok idő eltelt és az sem kevés amennyit arra fordítottam hogy a bejegyzések megszülessenek (az energiáról nem is beszélve)
Egy évvel öregebb lettem és a lányaim is idősebbek: na rajtuk aztán igazán meglátszik. Mikor indult a blog Julinka hordozása kapcsán kerestem infokat és jutott eszembe, hogy megosztom gyűjtögetéseim eredményét másokkal is, hogy egy helyen meglegyenek. Akkor még édesen feküdt és kalimpált, gőgicsélt és mosolygott, de legtöbbször aludt miközben neteztem, irogattam. Mára már leginkább rohangálnak körülöttem -ha véletlenül napközben elaludna vmelyikük akkor nagy sóhajjal én is pihenek egyet. Ugyanakkor persze férjemnek nagy hálával tartozom, aki lehetővé teszi, hogy részben kikapcsolódásként lehetőségem legyen arra, hogy folytassam a blogolást :) Meg persze sok mamamis anyuka is segít infókkal, újdonságok felfedezésével, köszönet nekik ezúton is.
És azért is különleges ez a születésnapja a blognak (ami amúgy majdnem egybe esik a saját szülinapommal is :p) hogy most először nem hordozom aktívan (ennek pocaklakó-oka van, de hát így is nagyon furcsa)
Mivel úton a következő hordozandó alany és mert még mindig érdekes a hordozók világa, így pláne remélem, lesz időm és energiám a továbbiakban is folytatni a blogolást amennyire csak lehet :)
Köszönöm az olvasást részetekről, a hibajavításokat, mikor felhívjátok figyelmemet hibás, elavult linkekre, elírásokra, tévesztésekre! Csak így tovább! ;-) 
Remélem, továbbra is hasznos a blog :) 
Sziasztok!

2 megjegyzés:

Lívi írta...

Éljen a blog és írója, no és az új pocaklakó! :-)
Hajrá, Viki!

Névtelen írta...

Gratulálok, csak így tovább! :)