2010. március 2., kedd

Melyik hordozó való nekem -kérdőív

Többször felmerült, hogy jó lenne egy olyasmi kvíz aminek kitöltése után adva lenne melyik hordozó javasolt az adott személynek. Ezt próbáltam megvalósítani, de nem megy könnyen: ilyen online kérdőívet nem találtam egyelőre a neten, így egy sima kérdőíves tesztbe írtam a kérdéseket egyelőre, az eredményt ígycsak e-mailben tudom elküldeni annak aki kitölti a kérdőívet...
Mindenesetre teszt-fázisban már működik a kérdőív, ha van kedved, töltsd ki:

Megjegyzés:
elnézést, amiért nem tudok gyorsan válaszolni, nem is sejtettem, hogy ekkora népszerűsége lesz, köszönöm, hogy ennyien kitöltitek a kérdőívet, úgy sejtem, ha belejövök a válaszokba gyorsabban fog menni, egyelőre az elsőket küldöm ki, türelmeteket kérem! Köszönöm.

A kérdőívet lezártam, sajnálom, de nem bírtam az értékelésekkel, azt is kell írjam, hogy szerencsére annyian töltöttétek ki, hogy nem tudtam megbírkózni ennyi kitöltéssel.
Akik eddig kitöltötték azoknak kiértékeltem és elküldtem -ha valaki nem kapná meg a választ, írjon, de elvileg mindegyik elment!
Valami egyszerűbben kiértékelhető kidolgozásán még agyalok...

Nincsenek megjegyzések: