2011. május 4., szerda

A világ legrondább kendője...

Print

Elnézést, igyekszem objektiven irni a bejegyzésekben, de nem tudom kihgagyni hogy megjegyezzem, Didymosék eléggé melléfogtak... Azért ha vki tud irni kommentben okot, amiért ez a kendő jó, már a minta, azt szivesen veszem!

Didymos Labirynth 
100% pamutos kendő, Holly Picket tervezte a mintát (elnézést Holly hogy lehúztam a tervedet), 2-5-6-7-gyerekkendő méretekben kapható


Ezen a képen nem jön ki, mennyire ijesztő, de ezen szerintem látszik

A kendő mintája labirintus, mint azt a neve is mutatja, ugyanakkor bohócot is formáz:

A bohóc minta akkor látható a legjobban amikor kötve van a kendő mint a linkelt oldalon is: a labirintus maga a bohóc, a piros középpont az orra. Viszont ahogy a labirintust formázták a bohóc elég ijesztőre sikerült szerintem.  Ha már tudod, hogyan ad ki bohócot is a minta, nézd meg újra a linkelt Didymos oldalt és már rögtön látni fogod, miért irtam első körben azt hogy ijesztő a kendő (amellett hogy ronda is). Olyan igy mintha egy ijesztő gonosz bohóc nézne veled farkasszemet a kendőről...

4 megjegyzés:

Lívi írta...

miért írod, hogy ijesztő? Céltáblára emlékeztet ott a kötésnél?

Családanyu Viki írta...

A bohóc miatt! De lecserélem a cimet legrondábbra, az közérthetőbb :)

Lívi írta...

Bohóc?? Nem értem, Viki!!!

(amúgy az nem kérdés, hogy bűn ronda ;-)

Családanyu Viki írta...

Kiegészitetem a bejegyzést, hogy érthetőbb legyen! Elnézést, h elsőre nem lett az, valóban nem könnyű meglátni a bohócot ha nem tudod, hogy nézd.