2008. augusztus 13., szerda

Első -bevezető

Üdv ki ovasol :)

Annyi szép blogot láttam a neten hogy nem tudtam megállni, én is szeretnék egy szép blogot! De olyasmit ami esetleg hasznos is... no, majd meglátjuk mi lesz ebből...

Kedvenceim amúgy a baba-infos meg varrásos blogok, bár varrni nem tudok (max gombot) de olyan szép holmikat tudnak létrehozni emberek otthon...

Ó, és nagy kedvencem a babahordozás manapság :) mióta rátaláltam a lehetőségre, mint babaerszény, podegi, hmong, mei tai -odavagyok ezekért :) Ezért van annyi ilyen cucc oldalt -a valutaváltó is segítség a külf-i árak miatt (pl babyhawk ára kb 80 dollar)

no, jövök mgé ;-)

Eltelt már majdnem 1 év mióta elkezdtem írni a blogot és a visszajelzések alapján van pár hasznos bejegyzés :p
A blog célja pedig immár hogy minél több (persze lehetőleg minden) információt megosszon másokkal amiket a hordozó eszközökről, hordozásról, hordozós emberekről, közösségekről tudni kell, lehet, érdemes ;-)
Szól az eszközök választékáról, előnyeiről, hátrányairól, fellelhetőségeiről, a hordozás szempontjairól -miért, hogyan és mivel jó hordozni, a hordozós programokról, összejövetelekről, klubokról...
Remélem, továbbra is hasznosak a bejegyzések és megtalálhatók azok az információk amiket eddig csak külföldi oldalakon lehetett olvasni (nagy ihletőm a TBW lévén angolul tudok, németül nem :( )
Újabb témákat, kérdéseket lehet javasolni (kommentben pl.)
Jó olvasgatást!

Nincsenek megjegyzések: