2008. október 11., szombat

Októberi Babahordozó- és Textilpelenkázó Klubtalálkozó

Ismét volt KLUB! :)))

A klub 2008. október 11-én volt és mi nagyon örültünk, hogy ott lehettünk!

A szervezés szuper volt, mint mindig, a klubtagok által hozott ételek meg finomak voltak nagyon!


Jó sokan voltunk ismét, bár most lassabban gyűlt össze a tömeg, mint a múltkor.


Kicsit hamarabb is érkeztünk, mint 10 óra, akkor még alig voltunk páran a tornateremben. Aztán egyre többen és többen lettünk...



Orsi tartott egy előadást a textilpelenkázásról, ami számomra nagyon hasznos volt, e mellett rengeteg féle textilpelenkát megismerhettem élőben is -használat közben.

















A mamák és babák nagyon aranyosak voltak: találkoztunk régi ismerősökkel és újakkal is.

A kisebbek megint jókat aludtak a hordozás közben :)




















Nagyon hasznos volt azon szempontból is, hogy okulhattam mei tai és kendőkötés terén is, bár mivel otthon felejtettem a kendőmet ezért most én nem kértem, de lehetett volna kérni profi kendőkötés-oktató segítségét is.

Nincsenek megjegyzések: