2013. augusztus 13., kedd

...és amúgy....

Print
forrás

Ma van a Hordozók blog 5. születésnapja!

forrás
5 évvel ezelőtt, 2008. augusztus 13-án, szerdán indult a blog és azóta a visszajelzéseitek alapján többeknek is hasznos segítség volt a hordozás, babahordozók megismerésének terén, aminek nagyon örülök, hiszen ezért kezdtem el írni -először csak pár infót gyűjtöttem össze (akkoriban még nehezebb volt, főleg csak külföldi oldalak és a Mamami fórum volt), magamnak, aztán linkeltem a fórumon is, mikor más is ugyanarra volt kíváncsi és végül is ezért is lett az egészből nyilvános blog :) 
Azóta rengeteg hordozóeszközt volt lehetőségem kipróbálni, több éven át nagyon aktívan hordoztam és számos blogbejegyzés is született, továbbá egy alblog (Tradícionális hordozók) és igyekeztem kigyűjteni a legfontosabb információkat egy weboldalra is). A blogon eddig összesen 756 bejegyzés lett közzétéve, az eddigi összes oldalmegjelenítés elérte a 201 154-et, 2011-ben pedig a Facebookhoz is csatlakozott a blog :)

Nagyon szépen köszönöm a születésnapi jókívánságaitokat és remélem, még sok hasznos és érdekes információt oszthatok meg Veletek a hordozós témákban :) 

forrás

forrás

Nincsenek megjegyzések: